Algemene indruk ...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Piet Visser - WaarBenJij.nu Algemene indruk ...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Piet Visser - WaarBenJij.nu

Algemene indruk ......

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

18 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier al weer een berichtje uit het verre Kosovo. Vanaf afgelopen maandag tot volgende week donderdag moet ik een 2 tal opleidingen volgen. Deze week is het alleen maar power point presentaties volgen. Zoals zo vele collega's voor mij begrijp ik nu hoe zij zich voelden tijdens deze presentaties. Aangezien ik nu beter uitgerust ben dan een aantal weken geleden ontkom ik er ook niet aan dat mijn ogen dicht vielen tijdens deze lessen. Gelukkig is er tussen iedere les een koffiepauze. Vandaag te horen gekregen dat ik vanaf volgende week donderdag werkzaam zal zijn op de luchthaven van Kosovo. Dit betekent dat ik een appartement kan gaan zoeken. Ik ga dit zaterdag doen. Verder zal ik via foto's enkele indrukken geven van de omgeving etc... Tevens ga ik mij voorbereiden op mijn verjaardag. Die speciale verjaardag die je graag thuis wil vieren (sorry anja dat ik er niet ben). Het eten en slapen is hier goed en koffie drinken op kantoor kennen ze hier niet maar dat doen ze in de honderden koffiebars (niet zoals in Amsterdam) Dit doen ze voor de gezelligheid en sociale contacten.
Voor de beeldvorming geef ik enkele overzichten van de situtie hier.
2,1 miljoen inwoners
500.000 inw. in hoofdstad
336000 werkeloos 374 jobs!!
gemiddeld inkomen 200 euro
45 % werkeloos
50 % leeftijd onder de 35 jr
pensioen 70 euro per maand.
Ik ga je in het volgende verhaal vertellen wat de reacties waren op mijn verjaardag, nieuw appartement en nieuwe functie op de luchthaven.
groetjes Piet

  • 18 November 2010 - 22:54

    Rimero:

    Ja Piet, eenieder heeft hier recht op enige ontbering:-)

  • 18 November 2010 - 23:00

    Rimero Bush:

    Hadie Abraham:-)

    Heppie beursdee!!!!!!!!!!

  • 19 November 2010 - 04:53

    Wim Ederveen:

    Hoi Piet,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we hadden het natuurlijk al een beetje gevierd maar toch. Ik hoop dat je een leuke dag hebt daar. Leuke foto van die bruine beer trouwens, naar de dierentuin geweest? Of hebben ze die daar gewoon als huisdier :-)

    Groetjes Wim

  • 19 November 2010 - 05:54

    Sjon Breider:

    Piet,

    Van harte gefeliciteerd. Hopelijk kan je er daar nog een onvergetelijke verjaardag van maken!

    Succes komende dagen met de cursus en uiteraard vanaf volgende week met de werkzaamheden.

    Groeten uit Zeewolde,

    Sjon

  • 19 November 2010 - 08:58

    Teuny:

    Ha die Piet.

    Nu weet jij ook waar Abraham de mosterd haalt haha.

    Van harte gefeliciteerd zwagertje.

    Groetjes

    Teuny

  • 19 November 2010 - 09:06

    :

    Heey Piet, welkom bij de club van Abrahammen en Sara's, GEFELICITEERD. Ook ik heb die mooie leeftijd bereikt in Kosovo, zelfs een Sara ontvangen daar!!!
    Voor familie even raar inderdaad, maar dat is de missie he? ;) veel plezier en maak er een gezellig feestje van met de collega's.
    groetjes Hannie

  • 19 November 2010 - 09:15

    Rosalinda:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ben benieuwd of je collega's daar kunnen tippen aan de Abraham die wij voor je hebben geregeld haha! :D

    Maak er een leuke dag van en vanavond even skypen als het lukt!

    Liefs Roos

  • 19 November 2010 - 13:43

    Anja,:

    Hey Piet,

    Nu dan officeel gefeliciteerd met je
    50e verjaardag, jammer dat het niet thuis gevierd kan worden. Vergeet je de andere jarige in Heeg niet.
    Groetjes Anja

  • 19 November 2010 - 14:29

    BigBrother:

    Hoi Piet,

    Van harte gefeliciteerd met het bereiken van de leeftijd der wijzen :-)

    Ondanks de afstand toch een hele prettige verjaardag gewenst tesamen met de collegae.

    Groetjes
    HansV
    :-)


  • 19 November 2010 - 16:20

    Valentina:

    Gefeliciteeeeeerd!
    Jaa nu dan echt 50 jaar.
    Hopelijk heb je een leuke dag daar in Kosovo.

    Fijne avond nog!
    Groetjes Valentina

  • 19 November 2010 - 16:29

    Marten:

    Dag broertje
    Van herte jonkje mei dizze dei.

    dat je er nog vele jaren bij mag krijgen. Nou ben je ook nog eens jarig in het buitenland. weet je ook wat dat is.

    Doei

  • 19 November 2010 - 16:57

    Slapie:

    Hé Piet!

    Gefeliciteerd nog maar een keer. Is foto 3 je nieuwe appartementje? Ik zal je mijn prachtig verblijf besparen! 1000 bommen & granaten! (Haddock) Hou vol en blijf wakker!
    Groet
    Slapie '78

  • 19 November 2010 - 18:25

    Hans Boschma:

    Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag ook namens heit en mem uit Heeg en plezierige avond.

  • 19 November 2010 - 21:46

    Rika En Herman:

    Hallo Piet, we zijn wat laat met je te feliciteren onze schoonzoon is ook jarig vandaag,maar van HARTE GEFELICITEERD ABRAHAM MET JE VERJAARDAG we hebben een borrel op je gedronken,ik hoop dat je daar ook goed bedacht word met je verjaardag.Het gaat je goed daar voor zo ver,we lezen ook je verslagen over Kosovo het lijkt mij een mooie plaats zo op de foto's te zien.dDe groetjes uit Ermelo

  • 19 November 2010 - 22:45

    Esmeralda:

    heee!
    ik ben nu pas thuis,
    maar alsnog net voor 12 uur
    Gefeliciteeerd met je 50e verjaardag,
    dat je maar heel oud mag worden[a]

    liefs,

  • 20 November 2010 - 17:39

    Willem V (schiphol):

    Piet,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. As woensdag in Dieren zullen we er eentje op je drinken!!!

    Het ga je goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Piet

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 29896

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 13 Mei 2011

Piet in Kosovo!

Landen bezocht: